Проект

Назва
Показникова та логарифмічна функція у різних сферах діяльності людини.  План проекту.
 Стислий опис
Даний навчальний проект призначений для учнів 11 класів і спрямований на формування предметної, комунікативної компетентностей та дослідницьких навичок. Опрацювання матеріалу учні проходять як під керівництвом вчителя, так і самостійно. Процес дослідження прикладної спрямованості проходить паралельно з вивченням теми «Показникова та логарифмічна функції» на уроках алгебри. Даний проект дозволяє розвивати творче мислення школярів, уміння здобувати знання з різних джерел, аналізувати факти, проводить експерименти, робити узагальнення, висловлювати власні судження, замислюватися над загадками природи і шукати стежку до істини.
Предмет, навчальна тема
Математика. Тема «Показникова та логарифмічна функції».
Клас (вікова категорія)
11клас, 16-17 років.
Приблизний час роботи над проектом
7-8 тижнів.
Діяльність учнів та вчителя
Підготовка до роботи над проектом.
Перед початком роботи над проектом учні знайомляться з презентацією вчителя, в який відображені основні цілі та задачі проекту.
І етап роботи над проектом. Перед переглядом вчительської презентації «Показникова функція у різних сферах діяльності людини» діти проходять тестування, за результатами якого під керівництвом вчителя відбувається об’єднання у групи (фізики, біологи, економісти, соціологи).
ІІ етап роботи над проектом. Кожна група отримує прикладні задачі з теми, оскільки проект передбачає розвиток критичного мислення і вміння вирішувати проблеми.
ІІІ етап роботи над проектом. Учні збираються в малих групах, обговорюють своє завдання, записують в свої попередні ідеї та які методи вони будуть використовувати під час. Вчитель під час роботи груп, прислухається до обговорень учнів, записує нотатки у блокнот щодо роботи малих груп, їх ідей та намічає шляхи для подальшого спрямування навчання кожної групи учнів. Правильність, ефективність та доцільність обраних  методик  обговорюється  з  вчителем.  Вчитель  надає  учням  свої  коментарі,  які  сприяють корекції  знань,  розумінню  та  їх  навчанню.  Діти  виконують  дослідження,  нотують  отримані результати,  роблять  висновки.  Під  час  виконання  проекту  учні  опановують  певні  методики проведення досліджень, спостережень, навчаються оформлювати результати,  узагальнювати дані, робити висновки. Починають готувати презентації, розробляти власний дизайн своєї сторінки на блозі.
ІV етап роботи над проектом. На цьому етапі діти ознайомлюються з вчительською презентацією «Логарифмічна функція у різних сферах діяльності людини» та отримують задачі та додаткові завдання для опрацювання.
V етап роботи над проектом. Учні проводять консультації, як на ІІІ етапі.
VІ етап роботи над проектом.
Заключний етап, на якому учні презентують свої проекти. Продуктом стає блог «Показникова та логарифмічна функції у різних сферах діяльності людини», який містить презентацію, що розкриває прикладне значення показникової та логарифмічної функцій  в конкретній сфері; розв’язання опорних задач;приклади практично-орієнтованих задач із заданої області;цікаві факти;інші матеріали (відео, опитування, графічні матеріали, тощо).
Стислий опис оцінювання
Оцінювання має проходити на різних етапах роботи над проектом.
На початку проекту, для виявлення прогалин у знаннях учнів, заповнюється дошка запитань. На стіні в класі вивішується великий аркуш паперу, на якому вчитель пропонує учням записувати будь-які запитання, що виникають в них, а також учні отримують посилання на віртуальну дошку для тих самих цілей.
На ІІІ та V етапах відбувається самооцінювання та взаємооцінювання за допомогою розроблених вчителем анкет.
На заключному етапі вчителем оцінюється презентація, та блог, після чого заповнюється підсумкова таблиця роботи над проектом.
На всіх етапах учні заповнюють таблицю «ЗХД».

Немає коментарів:

Дописати коментар